diumenge, 23 d’octubre del 2011

Ja hi tornem a ser...

Sense adonar-nos ja ens trobem a l'equador dels estudis. Dos cursos passats, dos cursos per davant. Sembla que va ser ahir quan vàrem començar aquesta etapa, quan na Gemma ens va introduir al món dels blogs. Els resultats no crec que siguin els esperats, si bé qualitat i imaginació no ens falta, encara no m'ha abandonat aquella sensació dels primers dies bloggers de que no havia saltat l'espurna necessària per fer-lo nostre.

Fins ara m'havia basat en una realitat: manca de temps. Pel que he vist i m'han comentat, crec que al primer semestre seguirem amb la mateixa tònica: treballs, treballs i més treballs. Si ens sobren 2minuts, sempre podrem aprofitar per fer més treballs i opinar sobre 200.000 notícies als fòrums...

Tota aquesta enfeinada, podríem aprofitar-la per penjar-la i complir amb els mínims demanats. Això és el que ha passat fins ara. El punt d'inflexió arribarà, segur, dependrà del nostre ritme maduratiu, de desenvolupament, per aprofundir o per abandonar en aquest món, els dos camins són igual de possibles.

Tecnologia, natura (món físic), tecnologia i natura, tecnologia o natura, tecnologia VS natura...

Cadascun triarà el seu.

Per la meva part, m'agradaria poder augmentar les aportacions i aprofitar realment les possibilitats d'aquesta eina.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada